Open Varen met PCS!

Ook dit jaar was PCS samen met partner (en hoofdsponsor FINTREX) weer aanwezig op het Open Varen 2018.

Op dit event voor klantcontact professionals komen klanten en relaties op een informele sfeer met elkaar in contact om te netwerken of gewoon om te genieten van de mooie boottocht.

In onderstaande video treft u een sfeerimpressie van deze dag met PCS, veel kijkplezier!

Over PCS
PCS is specialist in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS Almere is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

Het Nederlandse PCS en haar Belgische branchegenoot Mifratel behoren tot 1 contactcenter organisatie. Meer dan 60 klanten verspreid over 15 sectoren worden bediend door klantenteams vanuit 12 locaties verdeeld over Nederland, België, Luxemburg, Bulgarije en Marokko. PCS en Mifratel hebben samen c.a. 1600 werknemers en een jaarlijkse omzet van €65MIO.

Voor meer informatie over dit artikel kunt u contact opnemen met:

Mevrouw Jeanine Ottenhof

Afdeling Marketing
T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl

Terug naar overzicht