PCS Sponsor CustomerFirst Awards

Ook dit jaar werden de Multichannel Conference dagen feestelijk afgesloten met de CustomerFirst Awards, hét klantcontact event van het jaar waar professionals uit de klantcontact sector de uitreiking van verschillende vakprijzen bijwonen.

Net als voorgaande jaren was PCS ook in 2018 sponsor van dit event, hiermee willen wij een zichtbare bijdrage leveren aan de positieve ontwikkelingen (en erkenning hiervan) binnen de klantcontact sector. Voor aanvang van de Award uitreiking (en gala) organiseerde PCS een nabeschouwing van de Multichannel Conference op de PCS netwerkboot: onder het genot van een hapje, drankje (en heel veel zon) voeren klanten en relaties van PCS hiermee door de grachten van Utrecht.

In onderstaande video treft u een sfeerimpressie van deze dag, inclusief de Award uitreikingen. Veel plezier!

Over PCS
PCS is specialist in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS Almere is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

Het Nederlandse PCS en haar Belgische branchegenoot Mifratel behoren tot 1 contactcenter organisatie. Meer dan 60 klanten verspreid over 15 sectoren worden bediend door klantenteams vanuit 11 locaties verdeeld over Nederland, België, Luxemburg, Bulgarije en Marokko. PCS en Mifratel hebben samen c.a. 1600 werknemers en een jaarlijkse omzet van €65MIO.

Voor meer informatie over dit artikel kunt u contact opnemen met:

Mevrouw Jeanine Ottenhof

Afdeling Marketing
T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl

Terug naar overzicht