Cases

Het verhogen van de tevredenheid van uw klanten, het verlagen van kosten of het innoveren van uw contactcenter processen. In onderstaande klantcases leest u zelf hoe wij dit voor andere opdrachtgever hebben gedaan.

Succesvoller in klantcontact, dat is PCS!


  • Case

    Customer centricity

    Voor KPN en Telfort Zakelijk ontwikkelt PCS online klantportalen voor het realiseren van…

    Lees verder
  • Case

    Kracht van outsourcing

    PCS is dé klantcontact partner van Bosch/Nefit, waarbij al het eerstelijns…

    Lees verder
  • Case

    Backoffice als NPS vliegwiel

    PCS ondersteunt KPN Zakelijke Markt op het gebied van klantcontact en backoffice services.…

    Lees verder
  • Case

    Service als klantenbinder

    Vanuit haar vestiging in Nijmegen verzorgt PCS al het klantcontact voor e-commercebedrijf…

    Lees verder
  • Case

    Succesvol webcare in de praktijk

    Op verzoek van Nefit, uitvinder van de HR-ketel en toonaangevend aanbieder van duurzame…

    Lees verder