Klanten

"PCS heeft de kennis, expertise en professionaliteit in huis om met complexe consumentenvragen om te gaan. Bovendien weten zij als geen ander hoe het is om hoge volumes te managen, wat heel belangrijk is in een seizoensgevoelige business als de onze".

Rik Visscher, Nefit/Bosch

"Dankzij PCS halen we onze servicelevels en KPI’s en daar zijn we trots op. De winst voor de reiziger is dat HTM nu altijd bereikbaar is, via welk kanaal dan ook".

Yvonne Abbring, Productmanager HTM

PCS helpt KPN met het realiseren van complexe multi-channel oplossingen waarbij front- en backoffice processen naadloos aan elkaar worden verbonden. Hierdoor is de klanttevredenheid gestegen en zijn onze operationele kosten gedaald.

Jan van Os, Channelmanager KPN Zakelijk

"Dankzij de sourcing solutions van PCS halen wij onze KPI's en kunnen we uitkijken naar een versnelde klantengroei"

Mustafa Nalbantoglu, Channelmanager DELTA

"PCS helpt Dynniq met het succesvol opvangen en afhandelen van klantcontact met betrekking tot de slimme meter in Nederland. Wij zijn hier erg tevreden over."

Gert-Jan Noordstra, Manager projecten Dynniq

PCS weet precies waar de schoen wringt als een klant een vraag heeft en komt direct met een oplossing.

Bart van Eunen, Manager customer service Nefit