Organisatie

PCS is gespecialiseerd in de gehele of gedeeltelijke overname van niet-primaire bedrijfsprocessen op het gebied van klantcontact en backoffice. Hierdoor kunnen onze opdrachtgevers zich richten op hun kernactiviteiten. PCS concentreert zich op een continue verbetering van de dienstverlening, hogere klanttevredenheid en lagere kosten.

Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Al onze diensten zijn met elkaar verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. Een belangrijk deel van onze activiteiten bestaat uit inbound, outbound en online klantcontact. Dit kan naadloos worden geïntegreerd met onze backoffice-activiteiten.

Met intelligente en klantgerichte software kunnen onze agents sneller een klantbeeld vormen, data opvragen en wegschrijven. Zo worden de afhandeltijden in het serviceproces aanzienlijk verkort en is de klant uiteindelijk beter geholpen.

PCS Servicewheel

Kwaliteit & Certificeringen
PCS is lid van de klantenservice federatie en beschikt over een ISO 9001, ISO 27001 en PCI DSS certificaat (locatie Almere). PCS Almere voldoet hiermee aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement en informatieveiligheid en behoort hiermee tot de meest toonaangevende contactcenters van Nederland.