ICT - systeembeheerder

Taken overzicht

De systeembeheerder onderhoudt, verbetert en biedt ondersteuning voor clients, hardware en netwerken. De systeembeheerder moet in staat zijn om problemen snel te diagnosticeren en op te lossen. Hij kan goed samenwerken, werkt nauwkeurig, heeft doorzettingsvermogen, kan goed omgaan met tijdsdruk en heeft geen '9 to 5' mentaliteit. Ook wordt van hem verwacht dat hij kan werken volgens kwaliteitscriteria en procedures en dat hij hier ook een bijdrage aan levert. Daarnaast brengt hij proactief en reactief adviezen uit met als doel de efficiëntie te verhogen van of om risico's te verlagen binnen de organisatie. De systeembeheerder rapporteert aan de ICT manager en vind het geen probleem om te reizen tussen de verschillende vestigingen.

Verantwoordelijkheden

Beheer systeeminfrastructuur inclusief databases, testen/plaatsen van computerapparatuur, firewalls en andere software en hardware.
Technische ondersteuning bieden voor zowel hardware- als softwareproblemen die kunnen optreden.
Up-to-date houden van netwerk, firewalls, besturingssystemen en software
Back-upsystemen.
Het aansturen van leveranciers
Documenteren over het functioneren van de verschillende systemen.
Verhelpen van gemelde ICT-problemen.

 

Functie eisen

Een afgeronde opleiding in de richting van ICT
Minimaal 3 jaar ervaring als systeembeheerder.
Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie in de Nederlandse taal
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Grondige kennis en ervaring met Vmware, Microsoft Windows.
In bezit van rijbewijs B.

 

Wat bieden we jou

Prettige werksfeer met leuke collega’s
Dynamische omgeving waar geen een dag hetzelfde is
Persoonlijke ontwikkeling, en mogelijkheid tot doorgroeien
Marktconform salaris
Reiskostenvergoeding wanneer je woonachtig bent buiten Almere

Hoe kun je solliciteren?

Mail je CV + Motivatiebrief naar HR: HR@p-c-s.nl 

 

Locatie:

Almere