Online sales

Steeds meer klantcontact verloopt via online kanalen zoals (web)chat en social media. Online klantcontact betekent voor de consument gemak en realtime ondersteuning. Dit biedt kansen maar zeker ook uitdagingen voor organisaties.

Direct contact met consumenten leidt in veel gevallen tot een hogere klanttevredenheid en beter verkoopresultaat. Zeker als er contact is net vóór of tijdens een potentieel beslis- en/of aankoopmoment. Denk hierbij bijvoorbeeld aan proactieve chat op uw website tijdens het online winkelen. Aan de andere kant vergt realtime online klantenservice veel van organisaties. Er zijn altijd (voldoende) medewerkers nodig die over goede schriftelijke (en commerciële) vaardigheden beschikken.

PCS heeft gespecialiseerde software om online klantcontact snel en efficiënt af te handelen, gericht op uw KPI’s. Geen klantcontact gaat hiermee verloren. Daarnaast beschikken wij over een groot aantal gekwalificeerde medewerkers die tijdens werkdagen en in het weekend dedicated of flexibel voor u aan het werk kunnen.

PCS is Business partner van Thuiswinkel.org en ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd (locatie Almere). Hiermee verzekeren wij onze opdrachtgevers een uiterst betrouwbare en gecertificeerde ICT-infrastructuur, waarmee online klantcontact (en eventuele online betalingen) professioneel wordt afgehandeld.

Wilt u meer weten over de online sales oplossingen van PCS? Neem dan contact op met onze afdeling Verkoop & Advies. Wij helpen u graag.

Neem contact op