Webcare

Webcare (ook wel online klantenservice genoemd) groeit al jaren als klantenservicekanaal. Steeds meer mensen wenden zich tot social media om vragen te stellen of klachten te uiten.

Het snelle en open karakter van social media dwingt organisaties direct en vakkundig te reageren op klanten. Geen enkel bedrijf wil immers imagoschade oplopen. 

PCS adviseert en ondersteunt bedrijven bij het opzetten van een hoogwaardige webcare dienstverlening. Denk hierbij aan klacht- en persprotocollen, functieprotocollen, assessments, gedragscodes en de monitoring van de kwaliteit van de conversaties. In een webcare handboek werken wij alle belangrijke onderwerpen en werkprocessen zorgvuldig voor u uit.

Daarnaast beschikt PCS over een professioneel (online) kwaliteitsmonitoringsysteem waarbij de kwaliteit van de medewerkers en dienstverlening wordt getoetst en vastgelegd.

PCS is business partner van OBI4wan en geeft trainingen op het gebied van webcare (techniek, softskills, implementaties, e.d.). Wilt u meer weten over de webcare-oplossingen van PCS?  Neem dan contact op met onze afdeling Verkoop & Advies. Wij helpen u graag.

Neem contact op