Marktonderzoek

Hoe hoog is de klanttevredenheid van mijn klanten? Hoe maak ik van een nieuwe klant een trouwe klant?

Marketeers en klantcontactmanagers gebruiken marktonderzoek niet alleen om van te leren, het is ook een kritische factor in het maken van de juiste beslissing. Marktonderzoek geeft een beeld van wat er op dit moment aan de hand is, of van wat er dreigt te ontstaan.

Onderzoek is van vitaal belang bij het managen van de klanttevredenheid, het verbeteren van de dienstverlening of bijvoorbeeld het introduceren van nieuwe producten. Een goed marktonderzoek maakt het nemen van beslissingen en het inslaan van nieuwe wegen veel minder risicovol.

PCS biedt verschillende marktonderzoekoplossingen aan: van NPS-metingen (Netto Promotor Score), klantttevredenheidsonderzoeken (KTO) tot enquetes.

Wilt u meer weten over de marktonderzoek oplossingen van PCS? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop & Advies. Wij helpen u graag.